Voorbereidingen - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Marjolein Nijmeijer - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Marjolein Nijmeijer - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

06 Januari 2013 | Nederland, Spijkenisse

Hallo allemaal!

Nou hier mijn allereerste stukje van mijn blog! en er komen er nog vele !!
Over 2 dagen vertrek ik dan eindelijk.

Wat is de tijd snel gegaan, 10 maanden geleden kwam ik op het idee om op reis te gaan, hoelang, waar...? Ik had nog geen idee!
Uiteindelijk kwam ik uit op Australie voor een half jaar.
Met dat idee ging ik naar de reisorganisatie Kilroy in Utrecht.
Hun hadden mij nog verder geholpen en had daarom ook nog besloten om naar NZ te gaan, en Bali.

Toen die tijd dacht ik heb alle tijd en het duurt nog lang zat...
Maar de tijd vloog voorbij! Ongeloofelijk!
Hoe ik mijn reis wilde doen had ik ook een een reisforum gezet waar je ontzettend veel mensen leert kennen die overal heen gaan.
Uiteindelijk kon ik met 1 meisje Celina heel goed opschieten, en zij heeft uiteindelijk ook haar vliegticket geboekt.

Het besef werd steeds groter nadat ik mijn afscheidsfeestje ging organiseren.
Nog 2 weken de tijd om allerlei dingen te regelen, stress stress stress!!
Ondertussen nog heel veel werken.
Als een kip zonder kop liep ik soms rond.

Maar morgen nog mijn reisverzekering afsluiten, en ik ben klaar om te gaan.

Dinsdag 8 januari vertrek ik om 12:30 uur vanaf schiphol naar HongKong.
Het is 11 uur en 40 minuten vliegen, een erg lange zit dus.
Hier in HongKong verblijf ik samen met Celina 3 dagen en dan vertrekken we naar NZ voor een maand....

Ik hou jullie op de hoogte en probeer mijn blog natuurlijk zoveel mogelijk bij te houden met foto's erbij ook.!

Jullie horen mij snel!

Liefs, Marjolein

  • 06 Januari 2013 - 22:42

    Angelique:

    Geniet van dit avontuur!
    Viel spassssss!!!!!!!! Xxxx

  • 07 Januari 2013 - 10:18

    Jeremy:

    Het enige wat ik kan zeggen is GENIET en beleef iedere dag als een fantastisch nieuw avontuur, maar dat gaat volgens mij helemaal goedkomen!! Wij zijn benieuwd naar je verhalen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Mijn naam is Marjolein, en 8 januari vertrek ik voor een half jaar naar het buitenland, naar NZ, Australië en Bali om lekker te gaan backpacken!

Actief sinds 09 Juli 2012
Verslag gelezen: 737
Totaal aantal bezoekers 7961

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 14 Juni 2013

Down under

Landen bezocht: